XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
- 1. fitxan agertzen den irudia begiratu.
Gero komentatu, ume bakoitzak bere deskribapena egin dezan saiatuz.
Gero irakasleak behaketa gidatuko du, irudian agertzen diren elementuak seinalatuz: parkeko bazter batean dagoen eserlekua, trafikoa gidatzen duen trafikozaina, kalea zeharkatuko duen gidaria, geldi dauden autoa eta anbulantzia. . .
Honelako galderak egin daitezke:
- Irakasleak
Umeek, irakasleak egiten duena imitatuko dute.
- Irakasleak, arbelean,
Gero, umeei orri bana emango die arbelean dauden gauzetako bat marrazteko eta koloretako argizariz margotzeko.
Umeek, plastilinaz,
Paper handi batean irakasleak
Ume guztiek amaitutakoan,
- Ume bakoitzari argizariak eta biribil lerro bat duen orri bat eman.
Umeei,
Adibidez:
Umeei
Umeak zoluan eseriko dira eta hiru txartelak bere aurrean ipiniko dituzte, zenbakiak ikusteko moduan.
Irakasleak txartel bat erakutsiko du eta umeek zein zenbaki den esango dute eta gero zenbaki hori duen txartela altxatuko dute.
- Umeei orriak eman lau zatitan banatuta; zati bakoitzean irudi geometriko ezagun bat agertuko da:
Irakasleak kolore ezberdineko kartulinetan, tamaina ezberdineko
Gero,